Hur du Sparar Tid med HubSpot – Tips & Råd
Arbetsflöden är processkedjor av planerade och mjukvaruassisterad automatisering av marknadsföring och försäljning. Arbetsflöden gör en del av arbetet åt dig genom att automatisera repetitiva uppgifter. Med hjälp av arbetsflöden kan du effektivt skala din marknadsföring och försäljning. I det här blogginlägget presenterar vi fyra arbetsflödesidéer för HubSpot: Arbetsflöden är automatiserade arbetsflöden och utlöses av vissa kriterier. De består av förutbestämda arbetsmoment som kan ske efter varandra eller parallellt. Följande arbetsflöden är differentierade baserat på triggerkriterier: Kontaktbaserade arbetsflöden Företags- eller avtalsbaserade arbetsflöden Offert- eller biljettbaserad arbetsflöden Effektivt och pålitligt: HubSpots arbetsflödesverktyg Med arbetsflödesverktyget från HubSpot automatiserar dina marknadsföringsprocesser såväl som dina…